jump to navigation

„Sunt tarnacopist si vreau sa evoluez” Martie 28, 2008

Posted by cferseta in locuri de munca.
Tags: , , ,
trackback

Multi oameni se plang ca sunt blocati pe o pozitie intr-o firma si seful lor nu vrea sa le creasca salariul sau sa ii creasca in pozitie.

Eu sunt de acord cu aceasta situatie (in multe cazuri) din urmatorul motiv:

Eu am nevoie pentru unele pozitii de unii angajati care sa faca un anumit lucru. Sa zicem sa imi sape cu un tarnacop un sant de 20 de m pe luna. Si pentru asta sunt dispus sa platesc 100 eur.

Angajez asadar tarnacopistul. Dupa o anumita perioada, tarnacopistul meu imi zice: sefu’ nu mai imi dai si mie ceva la salariu, traitiar familia?.

Dar eu am un job de facut si sunt dispus sa aloc 100 de eur. Pentru ca eu incasez 120 de la client. Daca nu ii convine, poate sa plece. Eu am nevoie DOAR de un sapator de sant cu 100 de eur. Nu am nevoie de un guru in tarnacoape. Nu am cum sa il avansez. Ridic din umeri: Take it or leave it.

Evident sunt cazuri in care se poate si imi convine sa tin tarnacopistul in companie si sa il pun tarnacopist sef. Aceste cazuri sunt de preferat. Dar sunt cazuri in care cel mai bun lucru pentru toata lumea este sa plece. Simplu.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

