jump to navigation

Volksbank Romania – note personale Martie 27, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

M-am decis sa scriu cate ceva despre banci in general si despre Volksbank Romania in particular, pentru ca in ultima vreme vad ca e la moda sa discuti despre banci ca despre un monstru rau capitalist, dornic sa suga sangele clientilor victimelor inocente.🙂 Ei bine, eu o sa-i vorbesc de bine, chiar daca nu sunt in trend🙂

Cred ca cei care zic non stop pe tv „banca=raul absolut”  sunt idioti. Cat a fost perioada de euforie economica, toti luau credit cu  permisul de biblioteca ca sa isi arda banii pe frigidere si aparate de prajit painea, dand o gramada de bani la IFN-uri. Bancile au intrat si ele in joc, alimentand oferta de bani de pe piata. Daca cei care au luat credit au ars banii fara sa aiba plusvaloare, atunci prostia e a lor, nu a bancilor. Oamenii cu un iq cat de cat au profitat de serviciile financiare de credit si nu doar pe termen scurt.

In momentul in care iei un credit in primul rand iti citesti contractul. In al doilea rand trebuie (sau trebuia: ) ) sa fii constient ca o banca este o institutie care trebuie sa faca profit. O banca nu este o institutie de binefacere. Ei trebuie sa castige si pe termen scurt dar mai ales pe termen lung. Pentru o banca conteaza maxim increderea pe care o degaja, astfel incat si peste 1 an sau 10 sa mai aiba clienti pentru credite/depozite. Fara incredere, o banca este moarta pe loc.

Eu sunt client Volksbank Romania de pe vremea cand lucram la Coca-Cola Romania si un apartament de 4 camere costa 20k🙂 Atunci am facut primele 2 credite, in urmatorii ani ajungand sa am vreo 5-6 credite (nici acum nu mai stiu exact).  I-am ales pe Volksbank pentru ca din toate bancile din Romania aveau cele mai bune conditii la costuri. Nu m-a interesat ca nu au sedii impozante ca altii, nu m-a interesat ca mai nimeni nu auzise de ei (si erau confundati cu VB Leasing si Volkswagen). Oamenii s-au miscat bine si am fost fericit. Am avut si noroc sa dau peste niste profesionisti la sucursala de la Stefan cel Mare. Ulterior am ajuns sa il cunosc si pe fostul presedinte Volksbank, Gerald Schreiner, un om deosebit de eficient.

Se vorbeste foarte mult de cresteri de dobanzi. Eu am beneficiat in cadrul contractului de dobanda fixa pentru ca asa am ales si a fost super ok. Acum sunt si cu conturile firmei la Volksbank si o recomand oricui.

Nici ei nu sunt perfecti, dar din toti cei de pe piata ii prefer de departe pe ei.

www.volksbank.ro – daca ii contactati pe cei de la Volksbank Romania, spuneti-le ca ati auzit de bine de la mine😉

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

