jump to navigation

Penalitati la contract de 5%/zi intarziere ianuarie 30, 2009

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , , , , ,
trackback

Cred ca de acum incolo o sa bag in contracte penalitati de 5% pe zi intarziere. Atat pentru mine (daca livrez mai tarziu decat am promis), dar mai ales pentru Client.

Nu cred ca o sa aibe nimeni de comentat. De ce nu ti-ar conveni? Ai de gand sa ma intarzii cu plata????

Am un client care in contract ii pusesem 1% penalitati pe zi. Au trecut 40 de zile de restanta and …. keep counting. Si respectivul client nici macar nu are curajul sa imi spuna in fata nimic. Nu raspunde la telefoane, la mailuri, la SMS-uri… Si culmea, el vroia seriozitate de la furnizori!

Am fost cat se poate de intelegator. Daca nu o sa ne intelegem omeneste, poate ca o sa vand creanta.

Greu mai gasesti oameni seriosi in tara asta!

Comentarii»

1. tavy - ianuarie 30, 2009

:)) foarte tare. Am trecut si eu prin asta si inca mai am de recuperat… Eu ma rugam de ei sa plateasca si nici nu le adunam penalizarile…

Pana intr-o buna zi cand m-am hotarat sa lucrez pe plata esalonata in felul urmator: 30% avans, 30% la „jumatatea” proiectului, 40% la final.

Desi poti credea ca o sa alergi dupa cei 40%, iti garantez eu ca daca intarzie cu plata mai mult de o saptamana o sa alerge ei dupa tine 😉

2. Alex Mihaileanu - ianuarie 30, 2009

auzi, eu spun sa anunti pe blog ca daca nu iti vezi banii, ii dai in gît si le spui numele in public, sa stie toata lumea cu cine are de-a face. la mine a mers. Andrei Rosca, pe de alta parte, are doua procese pe rol :))

3. cferseta - ianuarie 31, 2009

hahaha, da, ar fi o solutie. Si fac o rubrica, „rau platnici”, cu posturi bine optimizate, astfel incat atunci cand cineva ii mai da search pe google, sa vada cu cine are de-a face

4. Bogdan - februarie 6, 2009

Hihihi! Si la mine e la fel. Am pus penalitai de 3% / zi. Si am avut intarzieri de 200 si ceva de zile de la un client si acum incercam sa vedem daca „Sistemul” ne ajuta! Bafta tuturor cu clientii care vor furnizori seriosi.


Lasă un comentariu