jump to navigation

Modalitate interesanta de comunicat cu bloggerii iulie 30, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , , ,
trackback

Pe blogul tau, faci un post nou cu ce vrei sa comunici, si pe urma bagi dedesubt o lista cu linkuri catre toti bloggerii. Ei vad linkul catre ei si de curiozitate intra pe fir sa vada cine esti si ce vrei. Astfel sunt expusi mesajului promotional.

Interesant.

Comentarii»

1. Alexandru ILIE - iulie 30, 2008

„in primul rand conteaza autenticitatea mesajului si felul in care te adresezi blogger-ului. Daca stau bine sa ma gandesc, cand abordezi un blogger e ca si cum ai suna la usa cuiva pentru a-i cere ceva.” – Cristian Manafu

Din cate am inteles, blogger-ii prefera o adresare „tailor-made” (care sa induca interes deosebit pentru persoana respectiva/continutul blogului), nu una de tip mass.
Practic, nu mai sunam in mod civilizat la usa cuiva, ci folosim o portavoce si ne adresam norodului.

2. Alexandru Petras - iulie 30, 2008

oricum este o idee mai civilizata decat sa trimiti un e-mail la „all list” din industrie

3. Ionut Oprea - iulie 31, 2008

Da, Noro, dar iti dai seama ca fie trebuie sa ai ceva foarte interesant pentru ei sa le comunici, caz in care nici nu mai conteaza canalul prin care ii anunti, ca no sa-l considere spam.

Ori daca nu e interesant, chiar si prin metoda asta daca incerci sa-i anunti, e posibil ca unii sa-l considere spam, cum s-a si intamplat deja in campania electorala.

4. noro - iulie 31, 2008

am primit si eu astfel de incoming links si mi s-a parut inovativa modalitatea sa ma anunte ceva, fara sa ma spamuiasca.

5. L3ST - iulie 31, 2008

Daca tii minte cazul in care un anumit candidat a dat link la vreo 50 de bloggeri, ideea n-a fost primita asa bine.

Daca tot vrei sa comunici ceva, mai bine trimiti mailuri.

Curiozitatea nu inseamna neaparat si interes pentru ce vrei tu sa comunici, poate fi o curiozitate de genul „ce mai vrea si asta?”, cu o concluzie de genul „eram sigur, spam” dupa citirea mesajului.


Lasă un comentariu