jump to navigation

Culmea birocratiei din Romania Martie 8, 2012

Posted by cferseta in diverse.
trackback

Acum 2 seri, ma suna banca mea si imi spune au trebuit sa imi blocheze conturile pe o firma, pentru ca Administratia Financiara Sector 6 le-a cerut acest lucru.

Dimineata, la prima ora, ma duc personal la Administratia Financiara sa vad motivul popririi.

Culmea birocratiei 1: Ei imi zic: aveti o amenda de 500 ron din 2010. Noi vedem in sistem ca a fost platita in aceiasi zi, dar nu v-o putem scadea, pentru ca ne trebuie sa ne mai aduceti chitanta inca o data!?!

Pai, ce, eu am bagat-o in sistem la voi?Se vede clar ca am platit-o.

Nu conteaza, aduceti chitanta. Si aduceti si procesul verbal de amenda, ca nu il mai avem… Intr-un final, il conving pe om ca sunt in regula.

Culmea birocratiei 2: Mai aveti tot din 2010 250 ron TVA restant.

Pai sa va aduc dovezi ca sunt la zi, chiar am platit TVA in plus.

Nu conteaza, trebuie sa platiti, altfel va executam.

Ma duc la casierie, platesc cei 250 ron, ma intorc cu chitanta, sa imi dea hartia de incetare a popririi pe conturi.

Aaaa, pai nu se poate.

De ce?

Pentru ca nu avem inca confirmarea platii banilor (!?!?!)

Cum adica, am platit la casieria DVS cash adineauri. Uite chitanta.

Nu, trebuie sa treaca minim 24h, ca sa apara in sistem. Si sper sa aveti noroc, sa nu se rataceasca banii, sa fie repartizati pe alt cont.

 

Intre timp, ma rog de banca sa nu ma execute pentru cei 750 ron. Adica sa ii platesc inca o data🙂

WTF!!!! Kafka frate!

Comentarii»

1. Tavi Mocanu - Martie 8, 2012

tareeeeeeeeee !! :))))))))))


Lasă un răspuns

