jump to navigation

Ce-am mai facut pe partea de business in ultima vreme Octombrie 7, 2011

Posted by cferseta in internet.
Tags:
trackback

In ultima vreme, pe langa hobby-ul nostru (www.StartEvo.com) care a inceput sa ne manance din ce in ce mai mult timp, am mai si crescut pe partea de business. Nu ne-am lasat pe tanjeala. Si am crescut si echipa, lucrand in prezent cu 7 programatori foarte buni, 2 project manageri, 2 social media experts, 3 implementatori de design (Drupal, WordPress), un htmlist, un SEM guru. Mai invatam si noi din ce zic oamenii astia destepti la StartEvo 🙂

Deci, ce am mai facut:

  • am lansat saptamana asta un monstru de site, pe Drupal, www.ohny.org. Marti, am avut si 5000 de unici pe secunda! Haos.
  • am lansat in vara un site de-a dreptul mutant (tot Drupal): www.nyhistory.org, al unuia din cele mai mari muzee din USA. Este URIAS. Genul de proiecte care nu se termina niciodata. Au grija clientii de asta🙂
  • am inceput sa colaboram cu Clinicco Brasov (consultanta, campanii, dezvoltare). Pentru cine nu stie, Clinicco este cel mai tare spital de cardiologie (si ortopedie) din Romania, doar ca oamenii sunt mult prea modesti sa se promoveze corespunzator. Ce sa-i faci, ardeleni pur sange, care ma fac sa fiu mandru ca sunt roman.
  • colaboram si cu Coca-Cola Hellenic, lucru de care suntem foarte mandrii.
  • ajutam victimele cutremurului din Haiti printr-un program de micro-loans, oferit de Zafen, in USA.
  • lucram cu un grup de firme din Italia, care vand de la macarale pana la iachturi de lux, de la haine de firma in sistem outlet pana la scoala de business
  • o gramada de alti clienti, mai mici si mai mari, majoritatea de afara, care cand voi avea niste timp liber o sa incerc sa ii updatez pe pagina de clienti a Ferseta e-Consulting Cabinet.

Comentarii»

1. mac gregor - Octombrie 7, 2011

imi place enorm de mult blogul tau. Am si o idee pe care o realizez acum si sunt teribil de tentat sa ma inscriu in start evo, dar pe de alta parte poate reusesc sa o finalizez singur saptamana asta🙂

2. cferseta - Octombrie 11, 2011

@macgregor, mersi. inscrierea in StartEvo nu are legatura cu stadiul ideii tale. Iti garantez ca tot o sa ai beneficii🙂


Lasă un răspuns

