jump to navigation

De ce sunt mandru ca sunt absolvent de ASE Octombrie 2, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , ,
trackback

Ieri, intr-un cadru festiv, a avut loc intalnirea de 10 ani de la absolvirea facultatii (ASE, Comert, Marketing), promotia 2001. Ne-am intalnit o gramada de fosti colegi, de la Marketing, Comert, Turism si Merceologie, ne-am minunat cum aratam, si ce am facut, ne-am imbratisat, ne-am pupat (mai ceva ca mirii cu nuntasii la o sindrofie de profil). Au venit cativa si din profesorii nostrii, care ne-au inspirat si ne-au dat suturi in fund cand a trebuit.

A fost un moment foarte, foarte emotionant.

Ce invataminte am tras:

  • statistic vorbind, 80% din noi avem 2 copii.(!)
  • toti am ajuns bine, toti (ma rog, majoritatea) suntem optimisti
  • majoritatea din noi sunt implicati in proiecte personale, business-uri, mai mari sau mai mici. Antreprenori, domne’!
  • sa faci parte din ALUMNI ASE-ului este un motiv de mandrie „per se”. Automat ai cateva SUTE de pile, cunostinte si relatii directe. Mai ales ca majoritatea din noi eram CONSTIENTI de puterea networkingului adevarat, ceea ce nu prea vezi lucrul asta in Romania. Cum zicea si dl Funeriu, ultima data cand am vorbit cu el, asociatiile de alumni ar trebui sa fie motorul unei facultati, cel mai bun testimonial si fata ei catre lume. Chiar el spunea ca in America 36% (parca) din banii natiunii apartin absolventilor de MIT.

De ce sunt mandru ca fac parte din ALUMNI ASE-ului?

  • ca este o elita restransa. Cand am fost noi in ’97, eram 10 insi pe loc la admitere. S-a intrat greu. Dar a meritat emotia. Chiar, pana in ziua de azi consider ca cel mai mare punct de inflexiune din viata mea a fost admiterea la facultate.
  • ca am avut colegi, acum transformati in cunostinte si prieteni oameni de valoare, cu care iti face placere sa stai de vorba. Oameni cu care sunt MANDRU sa pot spune ca le-am fost coleg.
  • ca ne-am „infiltrat” in toata lumea si in toate zonele societatii, si incepem sa avem o contributie din ce in ce mai semnificativa la PIB-ul tarii asteia
  • sunt mandru ca ASE-ul a fost si este cea mai tare universitate economica din tara asta. Punct.

Ar trebui ca fiecare din romani, absolventi la orice facultate/liceu, sa considere avantajele apartenentei profunde la alumni unitatii de invatamant respective. Este o sansa in plus pentru noi ca indivizi si ca natie. Plus ca este fun🙂

Comentarii»

1. car - Martie 27, 2013

Buna! Ai idee de unde as putea face rost (in afara de secretariat ASE) de o lista cu toti colegii nostri din an?

cferseta - Martie 27, 2013

Nu. Doar secretariat. Sau pe bucatele, de la cunostinte, dar este o munca titanica


Lasă un răspuns

