jump to navigation

Experienta mea pozitiva cu PDL-ul de asta seara Septembrie 13, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Eu am o relatie tare ciudata cu PDL-ul. In sensul ca imi sunt clienti, dar pe de alta parte am lovit in dl. Basescu cu fiecare ocazie cand mi s-a parut ca face ceva care este impotriva interesului national. De la faptul ca a acceptat sa luam bani de la FMI, pana la recenta sustinere prezidentiala a proiectului Rosia Montana, pe care eu il DEZAVUEZ profund, intr-un mod foarte public. Pur si simplu iau foc la foarte multe lucruri pe care domnia sa le face/spune/gandeste/sustine.🙂 Poate ca nu e foarte bine pe termen lung, dar asta e🙂

Ei bine, azi am avut o experienta foarte placuta cu PDL-ul.:)

Asta seara am fost la intalnirea organizatiei oamenilor de afaceri sector cinci PDL Bucuresti. Si, desi nu stau in respectivul sector (nici cu locuinta, nici cu pravalia) mi s-a parut o initiativa foarte tare (desi nu ma asteptam initial)

  1. In primul rand, au fost vreo 70 de insi, diversi oameni de afaceri, de la buticari de bloc pana la patroni de firme cu milioane cifra de afaceri. Chiar a fost ingramadeala.
  2. Doi, a fost foarte mare SOCIALIZARE. Eu fac asta, tu faci asta, schimbam carti de vizita, next. Foarte, foarte util ca dezvoltare de business. O recomand cu caldura. Evident, mi-am mai crescut putin lista de persoane pe care le cunosc si ma cunosc.
  3. Trei, am vazut ca se promoveaza mult mai bine niste beneficii pentru IMM-uri, pe care guvernul Boc habar nu are sa se promoveze singur (daca tot au facut si lucruri bune pentru mediul de business, oare de ce nu le zic mai clar?). Acoperiri din rata de dobanda pentru finantari si refinantari de business, consultanta GRATUITA pentru obtinerea de fonduri europene, etc.

Multumiri lui Stefan Pirpiliu pentru invitatie. O sa mai vin🙂 Felicitari pentru idee si pentru implementare. Si spuneti-i lui Basescu sa NU semneze contractul cu Rosia Montana, ca e rau pentru tara asta!!!

Comentarii»

1. Camiluzza - Septembrie 15, 2011

ORICINE ar semna contractul – s-ar chema TICALOSIE!
Inteleg nevoia de bani, dar pana unde poti merge pentru ei? In final, nimeni nu e vesnic, iar daca esti pur si simplu om, nu poti sa faci tot timpul rau altora, ca sa-ti fie tie bine!

2. mac gregor - Septembrie 23, 2011

acum am descopertt blogul si te-am pus in blogroll. Felicitari pentru un blog cu substanta


Lasă un răspuns

