jump to navigation

Facerea de bine e…. Iunie 28, 2011

Posted by cferseta in StartEvo.
Tags: ,
trackback

De cand am demarat proiectul StartEvo, am observat un lucru foarte raspandit la romani: peste 80% din ei NU iti multumesc dupa ce ii ajuti.

Cum a functionat: oamenii ne-au dat mail si ne-au rugat sa ii ajutam in anumite probleme, dand o gramada de informatii, de uneori ti se rupea inima cand vedeai in ce situatie sunt.

Noi, foarte receptivi la probleme lor lor, le-am dat sfaturi, i-am pus in contact cu VIP-uri, le-am dat feedback pe CV-uri, pe unii chiar i-am si pus in legatura cu potentiali parteneri de afaceri din USA. Chiar ne-am dat interesul sa ajutam oamenii aia…

Le dai mesajul si pe urma tacere…. Si asta in 80% din cazuri.

Ce ne motiveaza insa sunt restul de 20%, care stiu sa aprecieze. Pacat insa ca sunt doar 20%.😦

Comentarii»

1. alex - Iunie 28, 2011

eu apreciez munca care o depuneti la startevo,dar sincer doar sa va multumesc pot(asta nu stiu cat va mai incanta;)).Oricum vam multumit odata sau de 2 cand miati oferit cateva sfaturi:)

2. cferseta - Iunie 28, 2011

stiu. Mersi frumos. pentru oameni ca tine nu abandonam lupta🙂


Lasă un răspuns

