jump to navigation

Impresii din Kiev Iunie 18, 2011

Posted by cferseta in diverse.
trackback

Saptamana trecuta am fost prin Kiev. Cateva impresii generale:

  • orasul este foarte frumos, mult mai frumos ca Bucurestiul
  • cladiri istorice, maiestoase, rusesti, bine facute
  • la metrou este PLIN de reclame, mai mari, mai mici, mai ovale, mai patrate… iti da senzatia de vechi
  • toti oamenii sunt la fel
  • am cele mai lungi scari rulante pe care le-am vazut vreodata. Nici in londra sau in ny nu sunt asa ceva. Iti pocnesc urechile de la diferenta de presiune
  • se vede ca le place sa lucreze in piatra si metal.
  • nimeni sau aproape nimeni nu vorbeste engleza. Nici macar tinerii. Si hotel managerul unde am stat, in buricul targului, trebuia sa ma chinui sa inteleg ce zice
  • nu intelegeau foarte bine nici literele latine. cu o harta a metroului printata de pe net, cu denumirile locatiilor in litere latine, nu prea se descurcau repede sa ne explice ce si cum
  • preturile mult mai mici decat in Romania. Cel putin la mancare
  • Pe strada am mancat o shaworma locala, cu piure de cartofi in loc de cartofi prajiti si cu carnati in loc de carne. Interesant.
  • MULTA politie
  • Industria luxului este mult mai dezvoltata la ei decat la noi.
  • Toate femeile si fetele pe strada aratau de nota 10. Mi-am adus aminte de fratii nostrii de peste prut aici🙂
  • In centru, mult mai cosmopolit ca la noi: formatii, dansatori de breakdance, mimi, alba neagra varianta ucrainiana
  • La vama, foarte suspiciosi, unde mergem, cat stam, de ce mergem, cand plecam, etc.
  • Berea scumpa pe la localuri
  • Kievul este orasul pasajelor pietonale. Peste tot, la orice strada, pasaje. Deja ma enervam de cate ori trebuia sa coboram-urcam
  • Foarte curat
  • Icrele negre sunt super negociabile. Mai ales in secunda in care se prind ca nu esti din partea locului.
  • La aeroport sunt rechini deghizati in taxi la fel ca la noi. Bine ca am citit pe tripadvisor inainte sa ajungem acolo sa nu ii bagam in seama

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

