jump to navigation

Politia e cu noi Iunie 6, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Duminica dimineata, cand ne intoarceam acasa de la nunta de la Cabral, dupa Piata Presei Libere ma opreste politia. Foarte civilizat, se prezinta, imi cere actele si ma intreaba daca am consumat bauturi alcoolice.

Eu, foarte cinstit, i-am zis ca nu. Si am specificat ca cu 9 ore inainte bausem doar 2 guri de sampanie, cand am ajuns la nunta, deci chiar sunt curios daca ar iesi ceva.

Ofiterul spune ca e ok si ca pot sa plec, ca par onest. Ii multumim si noi, ii uram o zi buna si plecam mai departe.

Pe urma ne gandeam: ma bucur ca sunt politai care te opresc. Pentru ca foarte multi oameni se urca praf la volan. Si astfel de filtrari (ca sunt corecte sau ca cer spaga, nu conteaza), mai creste cat de cat gradul de stres al individului cand trebuie sa se suie la volan baut si sa aleaga sa NU faca asta.

Pentru ca o astfel de actiune ma protejeaza indirect si pe mine si pe familia mea, le zic „multumesc”.

Comentarii»

1. gigi - Iunie 7, 2011

te plictiseai tare cand ai scris postu?


Lasă un răspuns

