jump to navigation

Ce-am mai facut la StartEvo Aprilie 13, 2011

Posted by cferseta in StartEvo.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Ne-am descoperit vocatia de ajutat oamenii.🙂 Ne place sa ii inspiram, sa le aratam ca se poate, ca este in puterea lor sa isi atinga visele. Si usor usor am inceput sa alocam atat de mult timp acestui proiectel personal fun, incat trebuie sa ne auto-temperam.

Intre timp, am pus mana pe telefon si am tot sunat oameni:

Pe cine am filmat pana acu’ (www.StartEvo.com si www.facebook.com/StartEvo):
– Zoltan Lorencz (fotograful vedetelor)
– Chinezu
– Mircea Toma
– Catalin Striblea (Realitatea TV si Realitatea FM)
– Silviu Biris
– Razvan Spiridon
– Rodica Popescu-Bitanescu
– Raluca Sandu
– Mircea Scarlatescu
– Valeriu Steriu (LaDorna, antreprenor agricultura)
– Mugur Mihaiescu (Garcea)
– George Butunoiu
– Monica Tatoiu
– Nasu’
– Theodor Paleologu
– Camail Roguski (arhitectul lui Ceausescu)
– Stefan Murgeanu (Concediaza-ti seful)
– Liviu Avram (redactor sef adjunct Adevarul)
– Jon Stamanichi (omul care a adus Coca-Cola in Romania)

Cine se pregateste zilele urmatoare:
– Smiley
– Wilmark
– Morar
– Vlad Bog (HR Vodafone)
– alti cativa surpriza;)

Asta printre picaturi, ca mai trebuie sa mai si muncim.🙂
Cum StartEvo este alfa (nici macar in beta), orice sugestii sunt binevenite.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

