jump to navigation

StartEvo – sau cum te putem ajuta sa iti atingi visele Martie 20, 2011

Posted by cferseta in StartEvo.
trackback

Eu, Alina Ferseta (nevasta-mea, pentru cine nu stie) si Iulian Craciun (unul din finii nostrii, tovarasul meu si cel mai ambitios om pe care il stiu) am zis sa facem un proiect pentru sufletul nostru: StartEvo.

Vrem sa inspiram oamenii, sa lupte sa isi atinga visele. Pentru ca tine de noi sa reusim in cea ce ne propunem (intr-o foarte mare masura).

Evolueaza Accelerat! StartEvo.com

Asa ca am facut www.StartEvo.com (care e in beta) si evident pagina de facebook, www.facebook.com/StartEvo

Daca reusim sa ajutam cativa oameni sa fie inspirati si sa aiba sanse mai mari, noi suntem fericiti.

Ce facem efectiv in aceasta directie:

1. am inceput sa filmam amatoriceste diverse persoane care au realizat ceva in viata si pe care le cunoastem personal. Am publicat deja pe Raluca Sandu (unul din cei mai mari sportivi ai acestei tari si antreprenoare), Silviu Biris (actor TNB), Mircea Toma, Chinezu (bloggerul), Zoltan Lorencz (Zoli, fotograful vedetelor). Acum sunt la prelucrare alti cativa.

2. dam sfaturi si citate motivationale

3. o sa facem si evenimente in offline (dupa ce prindem un pic de cheag in online)

4. o sa facilitam intalnirea dintre persoane care au nevoie sa fie inspirate si diverse VIP-uri

Daca va place ideea, as aprecia un feedback (si un Like:) ). Si chiar daca nu va place ideea, tot mi-ar place sa stiu ce credeti (aici sau pe mail). Momentam e un hobby, o facem din convingere, pentru ca ne place sa ajutam oamenii.

Mersi

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

