jump to navigation

Cutu Cutu Bang Bang Martie 8, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Eu sunt un iubitor de animale. Dar sunt un iubitor si mai mare al copiilor mei si al meu personal. Imi puteti spune egoist. Si ce daca. Daca o singura data un caine a marait in directia copiilor mei, din punctul meu de vedere, soarta lor ar fi pecetluita. Eutanasierea. Kill. Bang Bang. Injectie letala. etc.

Si intrucat aceasta amenintare este foarte reala zi de zi, SUSTIN EUTANASIEREA cainilor.

Si recomand tuturor iubitorilor de „suflete”, daca vor sa ii scape, sa ii ia acasa si sa ne lase cu ipocriziile lor. La fel si turma de ONG-uri si printese si oameni de bine, care vad „problema cainilor” de fapt problema celor care vor sa ii rezolve.

Asa ca, dragilor iubitori activisti de caini (si ne-egoisti ca mine) va recomand sa va duceti la Victor Babes, la camera de urgenta, asa cum am fost si eu odata, sa vedeti cum vine la fiecare 2-3 minute alta persoana muscata de caini. Probabil sunt oameni rai o sa spuneti, ca altfel sigur nu i-ar fi muscat bietele suflete.

Fiind o persoana egoista si egocentrica, (dar nu ipocrita), intotdeauna voi prefera pielea mea/a familiei pielii unui patruped. Asta e.

Deci, daca stiti unde trebuie sa semnez ca sa fac eutanasierea cainilor vagabonzi o realitate, as aprecia daca mi-ati da si mie un semn.

Comentarii»

1. dan - Martie 16, 2011

Eu nu inteleg de ce atat tevatura cu eutanasierea. Peste tot in lume este ceva normal, iar aici in curul lumii pe stanga, este subiect de discutie. Este evident de ce eutanasierea este buna dar nu cred ca eutanasiera la ciomag este normala.

cferseta - Martie 16, 2011

Sunt perfect de acord cu tine :)))

Nici eu nu sunt adeptul eutanasierii la ciomag, ardere pe rug, tras pe roata, etc. Sa fie eficienta si nedureroasa pentru ei. Si atunci e perfect.


Lasă un răspuns

