jump to navigation

iPad 2 – o dezamagire Martie 3, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , ,
trackback

Am urmarit ieri live conferinta de lansare iPad2. Chiar vroiam sa cumpar unul. Si am ramas foarte dezamagit sa vad ca exact motivele pentru care nu am luat iPad1 nu au fost rezolvate.

1. Rezolutia. Tot 1024 x 768 a ramas. Dezamagitor de putin

2. Nu are port USB. Sau SD.

Cand am verificat ultima data, la Amazon, media ratingului la iPad era 3.5 din 5 (dezamagitor de slab), in special datorita problemelor de wifi.

Bine ca i-au facut operatii estetice, au pus camere si i-au pus aplicatie de facut muzica. Util, ce sa zic. Oricum, se vor gasi destui freaks care sa il cumpere.

Comentarii»

1. gabrielwebdes - Mai 2, 2011

Mie mi se pare iPhone 4 tot o dezamagire


Lasă un răspuns

