jump to navigation

Cum am devenit eu mult mai ZEN in ultima vreme Februarie 28, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Azi am constientizat ceva. Ca in ultima vreme am fost mult mai fericit, mai relaxat, mai zen, decat anul trecut. Si am inteles si de ce. Ca nu m-am mai uitat la televiziunile de stiri din Romania.

In aceste clipe, cand scriu acest post, televizorul merge pe Money Channel. Si inainte a fost pe Realitatea. Si stirile care tot sunt puse cu obstinatie pe sticla ma enerveaza teribil. Imi creaza un gol in stomac. Imi provoaca scarba.

Fara sa imi dau seama, operatorul de cablu a rearanjat toate posturile. Si daca inainte ma uitam pe posturile de stiri romanesti, am avut o lunga perioada de timp cand nu m-am mai uitat la dezastrele publicate pe „moguli”. Ma uitam la CNN, la Bloomberg, euronews. Si era mult mai bine.

Si acum, din greseala, am lasat pe Money Channel din nou. Si simt cum mi se scurteaza viata. Asa ca o sa ma duc acum sa schimb. Si nu o sa mai dau pe ele prea curand.

Incredibil cum urmarind niste emisiuni te pot influenta fizic atat de mult.

Comentarii»

1. Alex Mihăileanu - Februarie 28, 2011

VH1 FTW😀

2. cferseta - Februarie 28, 2011

da🙂

3. ValiEnescu - Februarie 28, 2011

Eu am aplicat metoda „dama cu camelii” pt posturile de stiri romanes (pardon) romanesti de cca 6-7 luni!

Incearca sa te uiti doua seri pe a3 sa spunem si apoi fa o pauza de 1 sapt….Maxim. zic

cferseta - Februarie 28, 2011

eu la a3 nu ma mai uit de luni bune, da cand nu il mai am digital/hd.

4. Emanuel - Februarie 28, 2011

Eu am scos televizorul de tot. In locul lui sta acum un fotoliu si o lampa, amandoua formand un loc foarte placut pentru lectura.🙂

5. ValiEnescu - Februarie 28, 2011

de cand nu mai pierd timpul cu cutia cu maimute, ma duc la teatru, lecturez….plimb cainele, ma joc cu cupilul….zambesc. Ma gandeam sa-mi extind experienta in alta tara, poate invat sa rad cu gura pana la urechi🙂

6. iacob - Februarie 28, 2011

poti sa traiesti mult mai limpede daca nu te uiti la televiziunile de stiri:) eu uit din cand in cand cat de nocive sunt si ma mai uit la cate un program de stiri… dupa asta am impresia mereu ca a doua zi e sfarsitul lumii, ca suntem cea mai decazuta natie, economia romaniei e pe fundul prapastiei si noi romanii murim de foame pe capete mai ceva ca in somalia. Daca te uiti la stiri pierzi simtul proportiilor si al relitatii zilnice.

cferseta - Februarie 28, 2011

exact. nici eu nu as fi putut-o spune mai bine. multumesc


Lasă un răspuns

