jump to navigation

„Draga client, avem o noua oferta avantajoasa pentru tine” Februarie 26, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Zilele trecute ma suna unul din operatorii de telefonie mobila cu care lucrez si imi propune o super mega hiper oferta.

„in urma analizei facturilor dvs, vrem sa va propunem o noua structura, care sa va dea un control mai bun al preturilor, sa stiti cat platiti si sa platiti MAI PUTIN!”

Imi trimit 2 worduri, pline cu oferte, optiuni, etc. Totul parea ok. Pana cand am zis sa le iau la bani marunti, cu pixul si hartia in fata. Sa vad exact cat costa. Sa vad exact cat se vorbeste. Sa separ toate preturile FARA TVA, pentru ca unele preturi care mi le comunicau erau cu tva, altele fara tva. Sa iau in considerare si SMS-urile si Internetul, si punctele, si costul suplimentar daca se depasesc cumva minutele incluse, si durata pe care te leaga suplimentar, si optiunile care nu le mai ai, etc…

Si dupa ce am tras linie, am vazut ca nu se merita, desi initial PAREA OK.

In primul rand pentru ca ei comparau mere cu pere.

Ce companie intreaga la cap ar suna un client fidel (conform istoricului pe ultimii 12 ani) sa ii zica „vrem sa luam overall mai putini bani de la tine?”. Daca asa ar fi, eu daca as fi actionar la ei as da un vot de blam CEO-ului. Dar faptul ca oferta venea de la Sales, m-a facut sa fiu si mai circumspect. Sales-ul intotdeauna vrea sa ia bani mai multi de la tine, nu mai putini. Deci, de ce ar plati pentru aceleasi servicii mai mult?

M-a deranjat ca o oferta de upsell a fost prezentata ca o oferta prin care sa platesc mai putin, cand sansele sa se intample astea erau minime.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

