jump to navigation

Tot ce spui (pe blog) poate fi folosit impotriva ta Ianuarie 26, 2011

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

Am ramas surprins sa vad cat de multi oameni isi sustin analizele de fundamentare ale unei decizii/analize cu cea ce scrii pe blog. Si cu cat cresti, cu atat devine mai interesant cat de departe poate ajunge paranoia unora.

In ultima luna am avut 2 astfel de situatii, in care am aflat ca blogul meu este citat ca sursa in diverse materiale de securitate, pentru a se demonstra ceva.

Cu totii ar trebui sa constientizam ca privacy-ul a disparut. Daca inainte trebuia sa ai spioni sa afli ce face unul sau altul, acum e suficient sa te abonezi prin RSS la blogul lui. Sau sa te uiti ce poze pune pe fb.

Traim intr-o lume in care transparenta devine o problema. Momentan este cool. Dar mai incolo aceasta transparenta poate sa fie daunatoare.

Comentarii»

1. Daniela Tone - Ianuarie 26, 2011

Cred ca suntem responsabili de ceea ce lasam sa se vada.
In acelasi timp mi se pare ca se merge prea departe atunci cand blogul reprezinta o sursa de dovezi fara permisiune sau instiintarea detinatorului acestuia.

Cred ca http://despresufletulmeu.wordpress.com/2011/01/25/aveti-cont-pe-facebook-iata-pe-cine-satisfaceti/ ne vorbeste despre acelasi pericol al lipsei intimitatii de pe internet.

2. eumiealmeu - Ianuarie 26, 2011

am luat şi eu adresa acestui articol şi o voi adăuga în articolul amintit mai sus.

3. Aveţi cont pe Facebook? Iată pe cine satisfaceţi! « despresufletulmeu - Ianuarie 26, 2011
4. MGS - Februarie 4, 2011

Cred ca exageram cu aceasta „transparenta” si sunt constient ca expunerea excesiva nu ne ajuta ci ne dauneaza pe termen lung.

5. rotonde - Februarie 9, 2011

Ca intr-o situatie de genul „learning by doing”. La un moment dat, fie ne vom auto-impune un comportament adaptat situatiei, fie ne vom schimba felul de a privi lucrurile, obsinuindu- ne…si asta un fel de adaptare ar fi

6. rotonde - Februarie 10, 2011

Gush! Ce avatar mi-am capatat la precedentul post🙂


Lasă un răspuns

