jump to navigation

Restaurantul Istria – mancaruri tip OZN Ianuarie 25, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

In Bucuresti, in spatele de la BCR-ul de la Victoriei, pe locatia vechiului club InPat s-a deschis Restaurantul Istria cu specific peste si fructe de mare. Este in aceiasi cladire cu Marul de Aur, care a devenit doar salon pentru evenimente.

Intrucat am fost de cateva ori la ei si mi-a placut foarte mult ce am vazut si ce am mancat, am zis sa sharuiesc putin cateva din tentatiile pe care cei de la Istria le pregatesc celor care ii trec pragul.

  • carpacio de ton proaspat
  • carpacio de caracatita
  • langustine regale
  • tartar de ton
  • zacusca de sturion
  • scordolea din delta dunarii servit cu piure de cartofi (WTF🙂 )
  • creveti stil catalan
  • jambon uscat de parma
  • Recomandarea bucatarului: sote de scoici cu vin si usturoi
  • Salata istria cu buratta de bivolita, rucolla, ardei rosii si busuioc
  • storceag de sturion ca la sulina
  • bors perisoare dunarean
  • papardele cu peste spada si vinete
  • homar viu
  • etc, etc

Au canari care piuie tot timpul (foarte cool) si wifi (pentru web freaks). Cine vrea sa se duca la ei sa faca o rezervare, pot sa o faca la 0742.582.728!


Comentarii»

1. Liliana - Ianuarie 25, 2011

Scoruri de om normal sau doar in ziua de salariu? Am vazut ca nu au site sau nu se gaseste usor. Eu nu l-am gasit

2. cferseta - Ianuarie 26, 2011

defineste om normal…🙂
preturile la ozn-uri sunt mai mari… au si chestii mai lumesti, la preturi normale.

da, nu au site, ca as fi pus si link catre ei. Au doar o pagina de facebook

http://www.facebook.com/#!/pages/Istria-Restaurant-de-peste-si-fructe-de-mare/176898059015904

Oana - Ianuarie 29, 2011
3. cferseta - Ianuarie 26, 2011

azi am fost din nou aici si am mancat sote de scoici cu vin si usturoi. 35 ron. geniale. icrele de stiuca au fost din partea casei.

4. Liliana - Februarie 2, 2011

M-am lamurit. Sunt „normali”. Tnx


Lasă un răspuns

