jump to navigation

2010 vs 2009 pentru ferseta Ianuarie 24, 2011

Posted by cferseta in ferseta.
Tags: ,
trackback

A fost un an foarte bun. Din toate punctele de vedere. Incasari mai mari (3x). Crestere cu 100% a numarului de copii personali (Stefan Ferseta). Telefoanele au sunat din ce in ce mai mult. Am ajuns sa lucram cu clienti din ce in ce mai mari, pe proiecte din ce in ce mai mari.

Am ajuns sa apreciez cel mai mult seriozitatea la oamenii cu care lucrez, nu atat capabilitatile lor tehnice. Pentru ca daca sunt seriosi si de incredere, poti sa estimezi corect ce se poate face sau nu.

A fost un an in care am muncit in medie 15 ore pe zi. Inclusiv pe 24 dec si pe 31 dec. Am pus umarul la afacerile partenerilor mei, astfel incat sa fie multumiti si sa imi dea mai departe business. Pana la urma, esti la fel de bun ca rezultatele tale pe ultimul trimestru.

Planuri pe 2011?

Strategic: sa imi cresc resursele alocate proiectelor personale, ca sa creasca mai repede decat veniturile generate de clienti clasici de emarketing.

Personal: mai mult timp liber, combinata cu o eficacitate mai mare a muncii mele.

Calatorii mai multe de relaxare: UK, Cebit in primavara, USA, Mediterana, poate si o Bulgaria de weekend.

Sigur o sa fie un an interesant.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

