jump to navigation

Franciza Nomasvello in Romania Ianuarie 19, 2011

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Miercurea trecuta am fost expus la 2 idei de afaceri, care amandoua au potential: franciza Nomasvello si mlm-ul Nu Skin

Dimineata am inceput in forta, cu o prezentare Nu Skin, facuta de Razvan Spiridon, la o cafenea de prin victoriei. Intradevar, promisiunea pe care o fac produsele lor este foarte interesanta, din punct de vedere al beneficiilor pentru sanatate. Chiar si ideea de afaceri este interesanta, doar ca eu personal prefer sa ma concentrez in domeniul in care am knowhow-ul cel mai mare.

Dupa-amiaza m-am vazut cu cei de la Nomasvello Romania, care sa ocupa cu epilarea definitiva prin IPL, fara durere, la preturi mult mai mici decat saloanele de lux si cu echipamente premium. Ce mi s-a parut interesant a fost franciza lor:

Dai 30k eur taxa de franciza, pentru care iti dau o gramada de lucruri: echipamentele, consumabile, knowhow, promovare, etc + 400 eur lunar. Din proiectiile lor financiare, cine se ocupa de aceasta franciza castiga NET intre 3-10k pe luna, cu un minim de spatiu (35mp minim), cu 1-2 oameni, si cativa fluturasi bagati in cutiile postale.

Recuperarea investitiei se face cam intr-un an de zile, cea ce este super decent. Pretul per sedinta per zona e 30 eur si sunt necesare aprox 5 sedinte (depinde de cat de paros esti) ca sa te rezolvi. Adica 150 eur. Mult mai ieftin decat ce e acum pe piata.

Cui se adreseaza genul asta de afacere? In general femeilor care vor sa scoata niste bani si sa fie independente financiar.

Ce mai e interesant: ca franciza nomasvello este franciza cu CEA MAI MARE CRESTERE din europa. Si asta pe timp de criza.

Cine e interesat de detalii, poate sa vorbeasca direct cu managerul de francize: Nicoleta Mincu

(intre timp Nomasvello mi-au devenit si clienti 🙂 )

Comentarii»

1. Sorin - Iulie 9, 2011

Dupa parerea mea eu zic ca nu o sa regretati din contra castig garantat prin franciza Nomasvello. Nicoleta Mincu este managera de la franciza Nomasvello. Ea te juta sa iti deschizi cabinetul de epilare si pe cei care iau franciza + ca la noi merg foarte bine afacerile in cosmetica, epilare succes garantat!


Lasă un răspuns

