jump to navigation

Cum sa pierzi 8% la transferul de usd de pe paypal pe card in Romania Decembrie 9, 2010

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , ,
trackback

Simplu. Pur si si simplu transferand banii. Incepand de luna trecuta, cine are bani pe paypal si ii transfera in Romania pe contul de card, mai trebuie sa plateasca 8%.

Motivul este stupid. Settlementul mai nou cam la toate bancile din romania acum se face in euro. Deci daca ai de adus dolari din contul de paypal in dolari in contul de card in dolari, banca si cu procesatorul (Paynet in ro) intai convertesc dolarii in euro (moneda de settlement) dupa care ii convertesc inapoi in usd si ti-i pun in cont. Si din aceasta dubla conversie, pierzi 8%.

Partea proasta e ca de la paypal nu poti sa aduci banii decat in contul de card, pentru ca transfer bancar pentru romania nu este disponibil inca.

Solutii sunt doar cateva: ori cine este vizat de aceasta masura gaseste o banca cu settlementul in dolari direct (am auzit ca Pireus ar fi singura, dar nu bag mana in foc), ori….., ori……

Comentarii»

1. Alex Mihăileanu - Decembrie 9, 2010

Transferi direct in contul de lei? Eu n-am platit nimic in plus, de exemplu, cind mi-au intrat bani prin paypal. Si, teoretic, se face conversia direct in lei. Paypal knows how, ca fix la fel functioneaza si la plati.

2. emberke - Decembrie 10, 2010

Folosesc Pireaus, primesc banii exact cum astept, desigur la suma de 1000 lei simt ca e acceptabil diferenta de 10 lei.

3. cadouri barbati - Decembrie 11, 2010

Asta e rromania si pp
Eu fol Moneybookers Englezoi mult mai cu bun simt ca japitele de la pp ….

4. cferseta - Decembrie 12, 2010

@alex mihaileanu – nu, direct in contul de dolari. daca lasi pe paypal sa iti faca transferul din valuta in lei, cursul nu e deloc ok – te mai ard si acolo. Am vazut ca te ard pentru orice…

@emberke – multumesc pentru confirmare🙂

@cadouri barbati – in ce sens? Au comisioanele mai mici decat paypal? Ai folosit epassporte?

5. Henrich - Decembrie 14, 2010

PayPal e doar in dolari?

Visa Electron de la Raiffeisen Bank este parca in lei nu?

6. cferseta - Decembrie 14, 2010

@henrich – nu, paypal este intr-o variatie foarte mare de monede. Conteaza insa moneda care iti intra tie in cont. Si cel mai bine este sa ti-o schimbi tu cu mana ta, nu sa o lasi pe paypal sa o faca, pentru ca are un curs total dezavantajos

Habar nu am de cardul de la raiffeisen

7. Razvan - Decembrie 15, 2010

Poti studia si cardul paypal, care merge la atm-uri inclusiv in RO. Nu stiu exact comisionele, dar poate iesi mai bine.

8. Vip - Septembrie 7, 2011

Eu am gasit o solutie la banca BRD si la BCR. Am deschis un card in dolari, visa electron. Nu mai fac dubla conversie. Retrag direct suma in dolari. La volksbank nu merge cu cardul de dolari, se aplica dubla conversie.


Lasă un răspuns

