jump to navigation

Cum mi-am ales eu cauciucurile de iarna Noiembrie 26, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Eu am avut intotdeauna la masinile mele cauciucuri de iarna Si am fost extrem de fericit sa pot sa tractez pe altii prin bucuresti sau sa trec prin zapezi de 1 metru inaltime cand altii se chinuiau. Imi dadeau un sentiment de invincibilitate.

Anul trecut, avand masina proaspat cumparata, cu all-seasons pe ea, am facut slalom prin bucuresti. Patinaj artistic. Degeaba aveam 4 x 4 sau diferentialul blocat, puterea nu se transfera la zapada deloc. Drept pentru care am zis musai sa imi cumpar anul asta cauciucuri de iarna. Zis si facut, m-am apucat de research.

Fiind o persoana impresionabila de reclame, am inceput sa caut brandurile cele mai cunoscute: Pirelli, Michelin, etc. Pana cand un prieten, de la SRC Piese AUTO mi-a recomandat sa imi iau niste cauciucuri Nokian.

In ignoranta mea, am inceput sa rad. „Hai Sorine, imi vinzi cauciucuri d’astea bulgaresti, no name… Dar ceva mai bun nu ai? :)) Plus ca sunt foarte ieftine. La valoarea mea …🙂 ”

Omul, foarte serios, mi-a recomandat sa mai dau un search pe net, sa vad ce zic si altii.

Si am ramas foarte surprins sa vad ca Nokian WR G2 sunt cauciucurile de iarna numarul 1 in lume, facute de niste finlandezi fanatici. Iar Nokian Hakapelita 5 si 7 sunt cauciucurile de zapada numarul 1 in lume🙂 WOW. Am ramas surprins sa vad cat de ignorant sunt. A fost o lectie personala foarte interesanta.

Asa ca acum m-am echipat cu Nokian WR G2, pe la 3200 ron setul si deabea astept zapezile🙂

Later edit. Aseara am zis aceasta poveste unor prieteni, care au inceput sa rada de mine cand le-am zis ca am luat nokian :)). Parca mi-as fi luat Birelli sau Nichelin🙂 Si cand le-am zis ce pot sa faca aceste cauciucuri, parca nu a mai fost rasul lor.🙂

Concluzia: intotdeauna cauta review-uri pe net. Si nu pleca cu idei preconcepute.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

