jump to navigation

De ce e bine sa citesti reviews pe net :) Septembrie 13, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Dupa ce am decis initial sa cumpar un DSLR de vreo 4000 ron, care stia sa pozeze foarte fain, am fost convins sa cumpar mai intai o „sapuniera”, care sa fie pentru alina, si ulterior sa iau dslr-ul (Nikon D90)

Evident, ca alti 70% din pamanteni, am citit review-uri pe net inainte sa cumpar. Si am luat un Canon Powershot A490, de doar 299 ron (oferta de la emag). Desi arata si se simte ca o jucaria, am vazut ca face niste poze superbe🙂 Daca initial Alina a ras de mine cand l-am luat, acum brusc si-a schimbat atitudinea.

Si ca sa imi dovedesc afirmatiile, cateva poze demo (facute ce-i drept la lumina naturala, majoritatea cu macro):

Comentarii»

1. Denisa - Septembrie 13, 2010

Aşa am luat şi eu un Kodak-săpunieră, 280 de lei, de pe Ghelir. Şi face poze foarte bune pentru cât costă. DSLR-ul să mai aştepte, acum folosesc primul meu aparat, Sony H5, şi până crapă nu am de ce să îmi iau altceva.

Să-l folosiţi sănătoşi!

2. cferseta - Septembrie 13, 2010

multumim, la fel🙂

3. Pato Basil - Septembrie 25, 2010

si eu vreau canon am auzit ca sunt cele mai bune…
un A3000IS dar sa vad cum ma voi descurca cu banii:( daca nu sper sa-mi iau si unul ca al tau:) pana la craciun sper sa-mi fac cadoul


Lasă un răspuns

