jump to navigation

Procentul de constientizare a realitatii sau cat de in MATRIX esti August 27, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , ,
trackback

Acum 2-3 saptamani, cand am fost pe munte cu cativa prieteni, am ajuns sa discutam chestii grele, filozofice.🙂

Si cea mai interesanta descoperire a fost ca toti oamenii au un grad diferit de percepere a realitatii. Unii sunt mai prezenti, altii sunt mai departe. Evident, cu cat un moment este mai emotional, cu atat procentul de constientizare a realitatii crestea. Si constientizarea realitatii ajungea sa fie 100% in cazuri extreme, cand adrenalina sau endorfinele erau la maxim. In rest, in viata de zi cu zi, perceperea realitatii este in jur de 30%

Eu personal imi aduc foarte clar aminte anumite momente, cand m-am apropiat de 100%: cand am intrat la facultate, cand am sarit peste o prapastie in Carpatii orientali, evenimente placute sau mai putin placute, etc. In general, cu cat procentul este mai mare, cu atat sansele ca acel eveniment sa devina memorabil cresc.

De aceea cand te vezi cu anumite persoane dupa jumate de an spun: „Nu am nimic cu ce sa ma laud”.

Pentru persoanele care lasa viata sa treaca pe langa ei, pentru persoanele care asteapta sa moara, pentru persoanele care traiesc la intensitate mica, viata este o monotonie de la un cap la altul, fara sare si piper.

Rutina zilnica face ca procentul de constientizare a realitatii sa scada dramatic. Un varf de 50% pe zi e mare lucru de multe ori.

Pe de alta parte, e interesant ca multora le place rutina. Le place sa nu aiba surprize (placute sau neplacuta). Cu alte cuvinte, prefera sa aiba o perceptie a realitatii mai scazuta. Si aceasta nevoie de rutina devine ca un drog. Este asa numita zona de confort.

Call 2 action: incercati sa aveti momente cat mai multe cu procent de constientizare a realitatii cat mai mare. Veti avea o viata mai plina si satisfacatoare:)

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

