jump to navigation

Ce firma de curier recomand sau concurenta intre retele August 24, 2010

Posted by cferseta in ferseta, internet.
trackback

Am citit in weekendul asta o carta interesanta despre globalizare si concurenta intre retele de companii, nu intre companii de sine statatoare. Foarte tare. Era studiu de caz Li Fung, una din cele mai mari companii din Asia, cu care am lucrat cand eram la Coke.

Azi am fost la o intalnire la masa de pranz la un client care a explodat cand a vazut ca ii era servita Tuborg la masa. „Noi nu lucram cu Tuborg! Noi avem client pe Stela Artois si pe Bergenbier! Luati Tuborgul de aici!”

Intr-o lume globala, conteaza foarte mult sa ai conexiuni. Si sa te bagi in cat mai multe relatii, care sa si produca pentru tine. „Spune-mi cu cine esti prieten ca sa iti zic cine esti”.

Si am constientizat ca eu cu clientii mei formez o retea, care mergem impreuna la bine si la rau. Cand cumpar ceva dau prioritate clientilor mei sa imi devina si furnizori. Si deasemeni recomand si altora sa ii foloseasca.

De exemplu, eu recomand:

Sprint Curier, pentru tot ce inseamna curierat (ii cunosc si personal, m-au ajutat cu mult inainte sa imi devina clienti)
Coke pentru tot ce inseamna lichide sau parteneriate unde cred ca merg
BestJobs daca vrei sa te angajezi (plus ca sunt si actionar🙂 )
Inghetata de la Algida
– Camioane de la Iveco
– Banking de la Volksbank
– servicii medicale de fertilitate de la Ruxandra Dumitrescu (la cati copii am, n-am experimentat first hand, dar o recomand peste tot ca stiu ca e doctor de top)
– servicii de recrutare de la George Butunoiu
– avocati de la Remedi
– SEM de la Attila Birtha (atunci cand nu le luam noi)
– PET-uri de la Amraz
– hosting de la MyHost (Slavic, poate imi dai si mie contul de reseller de tot iti ziceam eu🙂 )
– reciclare de PET-uri – Eco-Rom Ambalaje
– implicare in viata politica, mai ales pentru Colegiul 13 – Stefan Pirpiliu (nu sunt eu mega fan politica, dar Stefan chiar m-a impresionat prin vointa lui de a face ceva)
– piese auto – Sorin Petras de la SRC Piese Auto (unul din cei mai seriosi oameni pe care ii stiu – brasovean )
– printuri – Cristian Mischie, interbrand
-etc, etc, etc – vedeti lista de clienti pe care urmeaza sa o updatez aici

Oricum, cred ca s-a inteles idea. Daca aveti nevoie de ceva, pot sa va recomand o gramada de furnizori in foarte multe domenii de activitate🙂 Pentru ca unirea face puterea.

Mai mult decat atat, ma bucur sa stiu ca si eu sunt pe lista scurta de recomandari ale altora.🙂

Comentarii»

1. Roxana - August 20, 2011

Salut, daca tot te oferi, pentru SEO pe cine recomanzi?🙂 Merci frumos si anticipat!

cferseta - August 21, 2011

de departe, ma recomand pentru SEO pe mine personal.


Lasă un răspuns

