jump to navigation

De ce unii din online-ul din Ro merita sa moara de foame Iulie 23, 2010

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

Azi dimineata la ora 9 am primit o cerere de la un client, pentru o campanie online. Cererea destul de specifica, siturile identificate clar. Oamenii stiau exact ce vor.

La 9.15 deja trimisesem mailuri/am completat form2mailurile de la respectivele situri, cu cereri de oferta.

La 14.00 ma suna primul: Arbo (nici nu stiam ca respectivul site este in gradina lui Rotarus, ca il sunam direct). A ramas ca imi trimit oferta. Pana acu nu am primit-o

Restul nu au zis nimic pana acu.

Clientul la 16.00 pleaca si vrea pana atunci ofertele. Evident ca iar o sa ii recomand Google Adwords.

Pacat. Si unii se plang ca le e foame.

Later edit: Arb0 mi-a trimis oferta scrisa la 15.09 (rezonabil). Altcineva mi-a raspuns la ora 23.07 noaptea. Restul, tacere. Ghinion.

Comentarii»

1. ClementN - Iulie 23, 2010

Pai se moare deja de foame in online.🙂

2. Gabi Boaca - Iulie 25, 2010

Noro, asta este avantajul de a avea un departament dedicat de vanzari: exista acolo cineva care se ocupa sa raspunda in timp real si in mod profesionist la solicitarile legate de produsul/serviciul pe care il oferi.


Lasă un răspuns

