jump to navigation

Cum e sa te sara clientii Iulie 21, 2010

Posted by cferseta in imobiliare.
trackback

Eu sunt o persoana care consider ca daruind mai mult, castig mai mult. Cine mi-e client, stie despre ce vorbesc. Consider ca invatand si educand clientii, ma ajut pe mine insumi, aratand oamenilor mai multe optiuni. Deschizandu-le mintea clientilor, in general sunt mai susceptibili sa investeasca mai mult in domeniul meu de activitate.

Foarte rar insa aceasta abordare imi rabufneste in fata.

Ex: am avut un client care ii generam leaduri, si eram platit la ele. Dupa prima luna cand mi-a platit comisioane importante s-a decis sa faca el ce l-am invatat eu. Ulterior ma platea sa il trainuiesc si sa ii fac situl o masina de facut bani.

Alt client l-am ajutat promovare pe unele bloguri, ca sa aflu ca ulterior s-a dus direct la bloggerii respectiv, ca sa scuteasca fee-ul meu

Alt client tocmai si-a mai redus personalul si a zis celor ramasi: vedeti ce face noro, ca sa faceti voi si sa nu ii mai platim lui ce puteti face voi si el ramane cu lucrurile de care noi nu ne putem ocupa.

Nu am nici o problema sa fac training clientilor gratuit, daca simt ca ajuta sa vada viitorul.

Nu am nici o problema sa fac training clientilor pe bani,  ca sa isi faca unele lucruri inhouse (si isi scot banii din fee-ul meu in prima luna)

Dar am o problema sa ma roage sa le dau know how gratuit, sa imi dea sperante si pe urma sa nu mai imi raspunda la telefoane. Asta ma enerveaza cumplit. Bine ca se intampla rar🙂

Concluzia: voi acorda in continuare know-how si sper sa am ROI cat mai mare la el🙂 Si cat mai putine surprize negative, chiar daca lucrez cu romani, americani sau englezi🙂

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

