jump to navigation

Bicicleta Rosie Iulie 18, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , ,
trackback

Bicicleta Rosie

Ieri a avut loc evenimentul Bicicleta Rosie, organizat de Coca-Cola si Primaria Capitalei, care mi-a mai prelungit putin viata si m-a distrat enorm:)

Cipos avea zilele trecute status la messenger linkul catre www.bicicletarosie.ro, asa ca ne-am inscris si noi. Se puteau castiga 400 de biciclete si au participat vreo 3000 de oamenii. Deci cam 1:8 sanse. Evident, doar nevasta-mea a castigat o bicicleta (ea castigand la aproape toate promotiile/concursurile unde participa), dar a fost suficient cat sa particip si eu la tura organizata in jurul Casei Poporului.

La 16.00 ne-am infiintat cu Matei si Stefan la parcul izvor, am ridicat bicicleta rosie Coca-Cola, impreuna cu protectiile necesare (casca + genunchiere + cotiere), am baut tot felul de lichide (pana cand cei de la bar mi-au atras atentia ca se da o singura sticla pe cap de om si eu deja luasem vreo 4-5 – deh, familie mare :)).

Am dat foarte multe ture de parc, aceasta bicicleta rosie fiind prima mea bicicleta de cand renuntasem la pegas-ul din liceu. Foarte tare. Tot vorbeam cu Oradeanul si cu Zoli care fac sute de kilometri saptamanal despre avantajele biciclatului.

Evenimentul in sine a decurs perfect.

  • bicicleta rosie arata superb
  • nu a fost deloc aglomeratie si calcarea in picioare la care ma asteptam
  • faptul ca s-au dat sucuri si apa moka a binedispus foarte mult lumea
  • muzica de fundal a fost ok
  • nu a plouat – desi la un moment dat parea ca va fi furtuna
  • Nono Semeni (MC-ul) si-a facut munca ok
  • am vazut vechi colegi si prieteni: Petre Sandru (Coke commercial manager), Imola Zoltan (McCann PR), Vera (ex-Intertel) si altii. Cu Sandru chiar ne-am intrecut in jurul casei poporului
  • o idee foarte buna cu panoul pe care sa iti lasi impresiile despre eveniment (Cred ca postul meu a fost singurul necitit complet de Nono, pentru ca era politically incorect. Ziceam ceva ca e bine ca mai sunt astfel de suturi in cur date de coke romanilor cu riscuri crescute de boli coronariene🙂 )
  • foarte bine ca la turul in jurul casei poporului nu s-a dat nici un premiu, ca altfel iesea cu sange🙂
  • din fericire, au venit foarte multi oameni cu bicicletele lor
  • din nefericire, am vazut ca jumatate din cei care au castigat biciclete nu au participat. pur si simplu si-au luat bicicleta rosie si au plecat. Tarani prosti si nerecunoscatori! Asta ne caracterizeaza din pacate!
  • turul s-a desfasurat fara incidente. Politia a blocat circulatia in jurul casei poporului pe un sens si am putut sa mergem in coloana foarte bine. Am auzit o gramada de claxoane nervoase pe la semafoare
  • Pe la 9 s-a terminat cu totul.
  • Pe la 10 am ajuns acasa, rupt de fund (nu mai am antrenament la calarit seaua de bicicleta).

Concluziile evenimentului Bicicleta Rosie:

  • desi inot cam 4km/saptamana, nu mai sunt deloc in forma de pedalat
  • o sa stam mai mult in aer curat de acum incolo datorita acestei biciclete

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

