jump to navigation

Beko – to beko or not to beko :) Iunie 14, 2010

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Beko

Zilele trecute vorbeam cu o cunostinta apropo de electrocasnice in general si marci individuale, precum Beko in particular. Eu spuneam ca sunt o persoana influentabila de publicitate. Da, asta e, recunosc. Si reclamele celor de la Beko si modul cum Beko a devenit un brand de-a lungul timpului pentru mine a mers, m-a convins, atat la nivel teoretic dar si sa ma faca sa devin client. Intradevar, nu este o marca de super lux, dar nici la pret nu e asa.

Imi aduc aminte de prima reclama la Beko, cand ziceau ca un frigider consuma mai putin ca un bec. Pe urma reclama cu copii. Reclama cu mirosul de caine. Si altele. Ulterior am aflat ca unul din mentorii mei era consultant de business pentru fostul Arctic, actualul Beko, asa ca am ajuns sa ii privesc si cu alti ochi.

Brandul asta a plecat de la zero barat si a ajuns destul de departe, cea ce este un lucru de laudat.

Cred ca si eu am cumparat ceva de la ei, cred ca aragazul sau hota. Nu mi-as tatua brandul pe mana, insa pana la un anumit punct l-as recomanda.

Acum, insa, am gasit si puncte de imbunatatit la comunicarea beko. Si anume pe situl lor. Sau mai bine zis la siturile lor. www.incorporabile-beko.ro si www.beko.ro (care este redirectat catre http://www.solutii-ingenioase.ro/) Si intrucat o sugestie constructiva ajuta intotdeauna, here it is:

– NU MAI UTILIZATI FLASHUL. este moartea pasiunii, mai ales daca utilizati Vodafone 3G. Dureaza 1000 de ani sa se incarce, nu este optimizat DELOC pentru google si are o gramada de probleme de usabilitate, care dauneaza brandului.

Pentru mai multe detalii, stau la dispozitia BEKO la adresa de email contact-at-ferseta-dot-com🙂

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

