jump to navigation

Internet de la RCS – RDS – aventuri din cripta Februarie 9, 2010

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , ,
trackback

Pe vremuri era un film sf/horror, in care actorul principal era prins intr-un vartej temporal, fara putinta de iesire.

De cand RCS RDS-ul a preluat CZone-ul, asa ma simt eu. Captiv intr-un joc fara iesire, inocent ca as putea schimba ceva in cadrul unei companii monstruase de imobile, care tot ce vrea este sa aiba un exit rasunator si nu o intereseaza clientii ei.

Idea pe scurt este asa:

in ultimele 2 luni mi se intrerupe internetul si telefonia fixa de la RCS RDS cu regularitate, la maxim 2-3 zile.  Cred ca i-am sunat de 20-30 de ori, repetand la nesfarsit aceleiasi problema. Operatorii RCS RDS, ca niste roboti fara minte, supunandu-se procedurilor facute deasemenea de niste sefi fara minte, ma pun sa descriu de FIECARE data problema. Din nou si din nou si din nou si din nou….Asta in conditiile in care ei deja stiau uitandu-se in istoric ce probleme aveam. Dar oamenii aveau o procedura care trebuia urmarita.

De nenumarate ori mi-au comunicat triumfatori (prin sms) ca problema s-a rezolvat. De si mai multe ori, au lasat-o asa. Dar invariabil, internetul de la RCS RDS din nou murea.

Azi mi-a cazut internetul de 3-4 ori DUPA ce am primit SMS-ul cu „defectiunea a fost rezolvata). Acum scriu acest post in 2 pauze de Internet oprit si plin de nervi! Nu am gasit nici un pic de intelegere la ei, doar aceleasi cuvinte mecanice repetate la nesfarsit, in timp ce problema mea nu se rezolva.

Compania RCS-RDS are probleme cu:

a. tehnologia pentru internet (care e varza si cade non-stop)
b. procedurile interne (care sunt extrem de comuniste si foarte slabe)
c. calitatea oamenilor de la callcenter (multi obraznici, cu aer de „dupa blocuri”, care mi-au lasat o impresie foarte neplacuta)

Aceasta frustrare vine dupa ce timp de 4 luni anul trecut imi inchideau internetul pentru neplata (!) in fiecare luna,  in conditiile in care eu platisem pe un an de zile in avans, ca sa nu ma mai complic. Greseala mea. A trebuit sa ma duc la sediul lor central. A trebuit sa le duc chitanta si factura la casiere. A trebuit sa le  scanez din nou chitanta si factura si  sa le-o trimit pe fax si pe mail (de 2 ori). A trebuit sa ii amenint cu ANPC-ul. Oribil.

Am senzatia ca in RCS RDS lucreaza foarte multi idioti. Si e pacat, fiind unul din putinele branduri romanesti.

Poate ca aceasta mica descarcare nevoasa ajuta pe cineva aceste experiente sa ia o decizie de achizitie mai inspirata🙂 Upc, vodafone, orange, retele de cartier, ilink – sunt foarte multe. Si este pacat sa iti faci nervi de pomana.

Later edit: in contractul rcs-rds nu exista uptime garantat. Asta o stiam de la inceput, dar speram sa nu fie nevoie de asta.

Comentarii»

1. Camiluzza - Martie 24, 2010

Daca te consoleaza cu ceva, desi cred ca mai degraba nu🙂, afla ca ce scrii tu aici este identic si la fel cu ce mi se intampla mie cu UPC-ul. De un an duc un dialog al surzilor…si ma dau cu capul de pereti degeaba, ca alternativa n-am. Bloculetul meu din Floreasca nu este racordat la nicio alta retea, nici macar la Romtelecom, nu stiu din ce cauza. Oribil, indeed.


Lasă un răspuns

