jump to navigation

Axioma fetei urate Ianuarie 24, 2010

Posted by cferseta in diverse, ferseta, internet.
Tags: , ,
trackback

Aveam un prieten in facultate (un casanova) care avea o axioma foarte interesanta. Oricat de urata este o fata, merita sa o bagi in seama, pentru ca sigur are o prietena (sau o colega de camera in camin) foarte frumoasa. Si prin fata urata ajungi la fata frumoasa.

Am observat de-a lungul timpului ca acelasi lucru se intampla si in cazul firmelor client. Poti sa ai o firma client care sa nu iti produca prea multi bani, dar in mod sigur respectivul are cunoscuti printre big spenders. Si daca te imprietenesti cu uratul, ajungi sa fii recomandat la „fata frumoasa”.

Comentarii»

1. Horia - Ianuarie 24, 2010

De fapt nu este SIGUR ca are o prietena frumoasa. S-ar putea (si eu am cunoscut) sa nu aiba nicio prietena frumoasa. Uite intrebarea mea: risti sa pierzi timpul in speranta ca o sa te duca la prietena ei, sau cauti pur si simplu o fata mai frumoasa?
Se aplica in cazul firmelor client?🙂

PS: De ce 2 bife pentru acelasi lucru? (Anunţă-mă despre viitoarele comentarii apărute prin email. si Notify me of new posts via email.)

2. cferseta - Ianuarie 24, 2010

teoria celor 6th degrees of separation ne zice altceva. Poate nu ai insistat tu🙂

referitor ps. – dracu stie. De fapt wordpress stie. Eu de aceea am preferat pana acum sa folosesc platforma moka de wordpress, ca sa nu imi bat capul si cu partea tehnica, si asa am prea multe de facut.

3. Horia - Ianuarie 24, 2010

La partea cu nu am insistat eu ai cu siguranta dreptate. Dar teoria ramane teorie, asta ma face sa fiu sigur ca nu gresesc in presupunerea mea. (chiar sunt unele fete urate care au doar prietene urate)
Pe partea de firme poate lucrurile sunt mai rezonabile.


Lasă un răspuns

