jump to navigation

Orange Meetup Learnings Ianuarie 20, 2010

Posted by cferseta in ferseta, internet.
Tags: , ,
trackback

Aseara am fost invitat de catre Anca Teiosanu la Orange Online Meetup (mersi frumos).

Ce mi s-a parut interesant (pana la 20.10 cand a trebuit sa plec):

-consumer experience are 7 elemente:

  • useful
  • desirable
  • accessible
  • credible
  • valuable
  • findable
  • usable

– daca iti spun consumatorii ca vor ceva la produsul tau, nu inseamna ca asa si e. Multi CRED ca stiu ce vor, nu e neaparat asa.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: