jump to navigation

De ce merita sa fie restructurat aparatul de stat Decembrie 29, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags:
trackback

Azi a trebuit sa platesc un impozit la administratia financiara din Popa Tatu. A trebuit sa stau la 3 ghisee.

Ghiseul 1. sa mi se emita aviz de plata
Ghiseul 2. sa mi se emita nota pe plata, pe baza avizului de plata
Ghiseul 3. sa platesc efectiv, pe baza notei de plata

Suplimentar, a mai trebuit sa stau odata la ghiseul 2, pentru ca nu am stiut de la inceput sa ma duc la Ghiseul 1.

Si bine ca aveam cash la mine, pentru ca nu primeau card la plata.

Oribil. 3 oameni care faceau munca unuia singur.

Comentarii»

1. Valoarea muncii gheboase a bugetarului » zoso.ro - Ianuarie 21, 2010

[…] total de stat şi nu îmi pasă)Majoritatea bugetarilor fac parte din problemă. Aparatul de stat e muci pe toate părţile, plătim 10 milioane de euro pentru un km de autostradă, clasa politică e mult […]

2. omucu - Ianuarie 21, 2010

ma mir ca nu te-au trimis cu chitanta inapoi la ghiseul 1 sa faci dovada platii. esti norocos!

3. aurel - Ianuarie 21, 2010

ooooo, bine ca zisesi, ca si eu am ceva impozit de plata in Popa Tatu!


Lasă un răspuns

