jump to navigation

Inocenta democratiei Decembrie 10, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Imi aduc aminte cand eram mic si ni se preda ce inseamna democratia, impartirea puterii in stat. Ce inocent eram atunci. Pe masura ce am crescut si am invatat mai multe, mi-am dat seama ce inseamna realitatea. Ce inseamna sa crezi ca exista democratie. Sa crezi in idealuri. Sa crezi ca exista justitie. Sa crezi ca exista dreptate.🙂

Din zorii omenirii incoace, cel puternic face legea si cel slab e sclav. Din pacate (sau din fericire?) asa stau lucrurile. Si sa te agiti din cauza asta este … neproductiv🙂

Comentarii»

1. Tavi Mocanu - Decembrie 10, 2009
2. eliza - Decembrie 10, 2009

deci – pentru a supravietui trebuie sa cresti mare si puternic ?

3. cferseta - Decembrie 10, 2009

@ tavi – mersi
@ eliza – ca sa supravietuiesti, nu e musai sa fii puternic.;)

4. Razvan - Decembrie 14, 2009

Eu cred ca exista democratie si justitie. Problema ca aceasta se face pe doua trepte: intre sclavi (noi) si intre regi (mogulii si politicienii). Atunci cand un sclav se judeca cu un rege democratia dispare.

5. Alex - Decembrie 16, 2009

democratia isi face simtita prezenta, doar ca nu stim noi cum sa o folosim


Lasă un răspuns

