jump to navigation

Curajul de a-ti scrie parerea proprie Decembrie 5, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Ma uitam acum pe ciornele mele din wordpress si am gasit un post din 11 martie care nu am avut curajul sa il public atunci. Avea titlul „Sunt impotriva imprumutului FMI”. Pentru ca era atat de virulent, nu am curajul sa il public nici acum, mai ales ca este sfarsit de campanie electorala.

Insa mi-am dat seama de ce nu l-am publicat atunci. Pentru ca am fost intoxicati cu presa si ma gandeam ca o sa cad de fraier daca eu voi fi singurul gica contra. Pe urma am vazut ca si marii ganditori economici au inceput sa isi schimbe perspectiva din adulatori ai imprumutului in adversari ai lui, mai ales cand au vazut CUM se folosesc banii. Va mai aduceti aminte? Presedintele ne garanta ca banii NU se vor duce in cheltuieli bugetare, gen pensii, etc, ca va fi un „colac de salvare”. Bullshit. Intradevar, a fost un colac de salvare, dar pentru imaginea leului si pe termen scurt. In ianuarie va fi dezastru. Cand va trebui sa platim banii va fi foarte greu.

Anyway….

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

