jump to navigation

Switter – un tool interesant pentru twitter Noiembrie 17, 2009

Posted by cferseta in internet, mobile.
Tags: , ,
trackback

Eu nu prea folosest twitterul in folos personal, din considerente de lipsa timpului. Nu il folosesc nici sa scriu, iar sa ii urmaresc pe altii nici atat.

In ultima vreme insa am inceput sa imi schimb viziunea, pentru ca am inceput sa folosesc un tool foarte interesant

www.Switter.com

Cu el poti sa pui twituri in contul tau trimitand un mesaj userului wwwswittercom din yahoo messenger. Si cum pe messenger stau destul de des, cand am ceva de comunicat, imi este mult mai usor sa folosesc switterul decat sa la loghez in twitter si de acolo sa scriu.

In plus, switter mai ofera posibilitatea ca sa postezi twituri trimitand SMS cu textul TW + mesaj la 1800 sau la 0746.148.148.

Ca sa il folosesti, trebuie sa iti faci un cont pe switter si sa asociezi contul de YM si cel de twitter (si eventual telefonul). Atat.

Foarte interesant tool-ul.

Comentarii»

1. A.Faith - Noiembrie 17, 2009

dacă ar şi merge… ar fi foarte bine!

2. cferseta - Noiembrie 19, 2009

ce nu-ti merge, sa le zic oamenilor. mie imi merge si sunt multumit.
nu arata el prea grozav, dar e functional

3. 7even - Noiembrie 28, 2009

http://ping.fm/ – e la fel si merge foarte ok


Lasă un răspuns

