jump to navigation

Chior in tara orbilor Noiembrie 6, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Asta este o expresie a unui bun partener de afaceri de acum cativa ani, cand imi exprimam frustrarile referitoare la dificultatea de a atinge perfectiunea serviciilor prestate.

Frate, de ce nu poti sa imi livrezi la standard 100%? De ce nu poti sa verifici bugurile? De ce trebuie sa mai vin eu in urma ta sa mai iau la verificat. De ce nu pot avea INCREDERE in tine ca imi livrezi totul super?

Si am zis: Vreau sa te schimb ca furnizor, pentru ca nu se mai poate asa. Omul, foarte cinstit, a recunoscut. Da, am gresit. Dar privind si partea plina a paharului, ti-am livrat numeroase lucruri faine. O sa iti fie greu sa imi gasesti inlocuitori🙂

Ei bine, dupa ce mi-am pus amenintarea in practica si m-am intalnit cu alti concurenti de-ai lui, mi-am dat seama ca pe felia lui, omul era cel mai tare. Asa cum a recunoscut chiar el: „Sunt un chior in tara orbilor”

Zilele astea incerc aceiasi frustrare. Lucrez cu un „chior”. Si el recunoaste ca nu este perfect. Dar eu VREAU perfectiune. Pentru ca numele Ferseta este un brand, si intotdeauna ce promit, respect. Deci, lucrul cu „chiorii” este cam dificil. Ce optiuni am:

a. sa incerc sa ii redau vederea chiorului
b. sa caut furnizori cu toti ochii in continuare

Grea situatie🙂

Comentarii»

1. Tavi Mocanu - Noiembrie 12, 2009

nu mai zic nimic😀

2. Radu Ciocan - Noiembrie 15, 2009

cred ca e greu sa gasesti unul ce vede in tara asta plina de orbi. Poate o solutie e sa le pui ochelari din ce in ce mai buni de fiecare data. Si sa-i sanctionezi cand merg doar pe orbeste😉


Lasă un răspuns

