jump to navigation

Gala e-Commerce 2009 – lucruri interesante Octombrie 21, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , ,
trackback
  • ghenea – 30MM cifra afaceri. aproape jumate cat emag. vrea sa fie numarul unu.
  • 75% crestere valorica in 3d secure (82% crestere H1 2009 v H1 2008). Crestere 92% ca nr de tranzatii.
  • 93MM eur piata online(plata prin card) in 2009. Oricum grosul vanzarilor este prin ramburs. Si se mai adauga si sms-urile
  • 50% din internautii romani au cumparat cel putin odata pe net
  • 20% din utilizatori de net cumpara 1/luna (similar ungaria). Bg e mai tare. 40% in Polonia
  • se tem de timpul lung de livrare si de diferenta dintre asteptari si realitate
  • vor reduceri online vs offline
  • openx – adserver gratuit
  • Bogdan Manolea – legi-internet.ro – „Sfaturi juridice comert electronic”
  • anuntat ofertele pe twitter, switter, facebook, etc
  • ebay marketplace – aplicatie de impartasit cump.cu prietenii
  • radicalbuy.com – affy mk
  • web 3.0 este cautarea cu inteles semantic
  • hotbrands.ro – de verificat
  • emag – testarea pt oamenii de pe forum
  • comisionul este o functie de comision banci + comision romcard + integrator epayment
  • in turism si telecom e increderea mai mare sa platest online. inclusiv distrigaz, licitatii online, access la site
  • 250,000 tranzatii SMS/luna la mobilpay
  • 8,7eur tranzactie medie pe sms
  • 4 milioane unici in RO
  • 2500 servicii pe care le au mobilpay
  • 75% din oameni au telefonul pe o arie de 1 m in 75% din timp=> sansele de a finaliza tranzatia mult mai mare
  • frauda sms – f mica 0,03% pe 2008
  • comision procesare card mobilpay – 2,3% + 0,10eur pe tranzactie, 2,8% plationline
  • self AWB la fan curier
  • cont colector la returnare abanilor
  • de sarbatori, „Red Code” (livrare cu prioritate garantata)
  • Fan curier nu mai ofera posibilitatea clientului sa verifice pachetul si sa-l refuze
  • costuri eshop 20 angajati, 1000 produse vandute (min 2,500 eur)
  • de ce cumparati online – 2/3 economisesc timp + e mai ieftin
  • ce criterii in decizie: pret/livrare/notorietatea/recomandari/publicitate/relatiile mai vechi cu
  • fereste-te de marjele mici + cash flow prost

Multumesc lui Andrei,  LinkMagazine, pentru invitatie🙂

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: