jump to navigation

Branding in online vs offline Septembrie 28, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Ieri am citit un studiu foarte interesant despre comertul electronic, in care, pe langa alte lucruri, zicea ca in ultimul an a crescut procentul celor care folosesc internetul pentru COMPARAREA preturilor in detrimentul celor care cumpara efectiv.

Adica oamenii constientizeaza ca pot economisi mai multi bani daca isi aloca putin timp unei cercetari, inainte sa arunce banii. Asta e o veste buna pentru comparatoarele de pret: shopzilla, pricegrabber, price.ro, shopmania, etc.

Insa este o veste proasta pentru cei care vand produse generice. Pentru ca aceasta „commodizare” a traficului aducator de clienti inseamna ca daca produsul tau nu se diferentiaza de altele decat prin pret, atunci intotdeauna se va gasi cineva care sa ofere un pret mai mic ca al tau.

Incet incet cred ca cei care vor avea succes in online vor fi cei care vor avea branduri puternice, nu cei care vand nediferentiat.

1. te ajuta si in cazul vizitatorilor reveniti (este mult mai bine sa impresionezi prin serviciu si sa iti asiguri o cota din ce in ce mai mare de vizitatori/cumparatori reveniti).  In plus este si mai ieftin sa iti pastrezi clientii deja existenti decat sa achizitionezi alti clienti

2. te protejeaza de schimbarea algoritmului google. Am mai atins acest aspect aici: Pericolul dependentei de google.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: