jump to navigation

Vinde ce se cumpara Septembrie 12, 2009

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , , , ,
trackback

Eu vad doua directii mari, cand se vorbeste de vanzare.

1. vanzare de produse pe care clientul stie ca le vrea si le cauta in mod activ.
2. vanzare de produse care clientul NU stie  ca le vrea (up-selling si cross-sellingul classic). Aici te bazezi pe impuls, pe emotii, pe oportunitatea care nu trebuie ratata

Sincer, cred ca este o idee mult mai buna sa vinzi la oameni care stiu exact ce vor. Daca vinzi un produs la care trebuie sa ii explici plusvaloarea, ratele de conversie sunt muuult mai mici. Plus ca pierzi timpul incercand sa convingi pe oameni ca ce le vinzi tu le da o plusvaloare. Multi sunt reticenti de la inceput.

Odata, un foarte bun vanzator de marfuri in sistem piramidal m-a socat spunandu-mi ca el nu vinde la oameni care nu sunt convinsi ca trebuie sa cumpere. 80-20. O abordare foarte utila si scalabila.

Pe de alta parte, in online, mai ales in consultanta, conteaza foarte mult sa faci upselling. Sa il convingi pe om sa iti dea un deget, sa fie fericit cu rezultatul apoi usor usor sa ii iei toata mana.

Insa, cam toti cei care fac avere vand lucruri scalabile🙂 Fie ca sunt imobiliare, papuci, bijuterii sau biscuiti.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: