jump to navigation

Generic buy Septembrie 2, 2009

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , , ,
trackback

Intotdeauna m-a fascinat cum balanseaza decizia de cumparare intre generic buy si branded buy. Intre commodities si marca recogniscibila.

In vest, nevoia de a epata este clar mult mai scazuta decat in est. Oamenii se imbraca normal (chiar urat dupa standardele noastre), foarte multi isi cumpara masini pentru utilitatea lor, nu pentru imagine, etc. Constientizeaza ca atributele intrinseci ale deciziei sunt mai importante decat cele emotionale.

Pe internet, vanzarea de marfuri generice cred ca a depasit vanzarea de branduri (nu am cifre clare in acest sens, dar asa se pare). Oamenii cumpara generic stuff pentru ca sunt mai ieftine, de multe ori de cateva ori mai ieftine. De la medicamente, la haine si pana la masini si excursii. Banuiesc ca tot pe trendul acesta de „generic buy” au aparut si companiile aeriene low-cost (care devin branduri la randul lor) sau automobilele chinezesti.

La un moment dat am facut o analiza a copierii versus inovatie. Volumele uriase de produse generice care invadeaza piata la scurt timp dupa aparitia inovatiilor ma fac sa cred in continuare ca acest model de business este unul care nu aduce atat de mult faima, cat bani. Si aici nu ma refer la produsele contrafacute, ci doar la cele generice.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: