jump to navigation

Situl cu cea mai mare rata de conversie din lume August 3, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , ,
trackback

Daca este sa ne uitam la rata de conversie ca procentul din vizitatorii tai care fac ce vrei tu sa faca, Google are cea mai mare rata de conversie.

Aproape toti cei care ajung pe Google o sa caute ceva. Cred ca sunt foarte putine cazurile de vizitatori care sa ajunga in google si sa faca bounce.🙂

Comentarii»

1. ciops - August 3, 2009

Cred ca termenul „conversie” e folosit incorect. Pardon, sunt sigur🙂.
Bounce rate mic nu inseamna nici de departe conversie mare.

2. cferseta - August 3, 2009

🙂

Eu sunt sigur ca l-am folosit corect.

Conversie nu se refera doar la cati insi cumpara din 100 de vizitatori. Conversia se calculeaza la orice actiune pe care vrei sa o obtii de la vizitator. Ca isi completeaza adresa de mail, ca trimite un friendly spam, ca isi uploadeaza o poza, ca revendica un cod unic intr-un program de loialitate, ca isi creaza un cont sa primeasca ceva moka, ca da un click undeva…. ORICE actiune poate fi luata in considerare pentru calculul unei rate de conversii.

In plus, nu zic doar eu asta, o zic si altii mai destepti ca mine, de prin state.

Google asta vrea: ca oamenii sa intre la el pe site si sa caute ceva. De unde rezulta ca rata lui de conversie este aproape de 100%.

Daca intri pe alte situri de search (wolfram, bing, etc), sunt sanse mari sa nu faci cea ce vor dezvoltatorii lor. Deci si rata lor de conversie e mai mica.

3. ciops - August 3, 2009

Sunt de acord cu ideea ca o conversie nu inseamna doar bani, ci si o actiune care imi aduce o anumita satisfactie (da, stiu, am spus acelasi lucru in alte cuvinte)🙂.

Totusi, sustin faptul ca o conversie nu este generata de un utilizator care exploreaza site-ul. Daca am un magazin online si imi vede utilizatorul un produs, nu este suficient pentru o conversie. Da, daca sunt unicul importator al acelui produs, poate fi considerata conversie faptul ca utilizatorul stie sa-l gaseasca in site-ul meu.

Da, conversia este subiectiva si tine de scopul celui ce administreaza acel site si de preferintele lui (la fel, subiective), dar consider ca in cazul Google click-ul pe reclama, utilizarea altor servicii din portofoliul de produse poate fi considerata o conversie.

Ma rog, in final nu putem trage vreo concluzie serioasa fara aprobarea unui reprezentant Google, dar totusi🙂.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: