jump to navigation

Cat de precis este adwords keyword tool? Iulie 30, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , ,
trackback

Raspuns: nu foarte.

Cine este curios sa vada de cate ori s-a cauta un cuvant cheie pe google, are la dispozitie keyword tool-ul de la google adwords. Inainte sa apara el, erau disponibile un tool de la overture (care intre timp a disparut) si wordtracker, care arata cautarile din cateva motoare cu marketshare minuscul

Adwords keyword tool-ul stiam de mult ca arata rezultate mai mici decat in realitate. Dar adineauri am vazut cat de mai mici.:)

Am o campanie adwords. Ieri un anunt mi-a fost aratat la 10.000 oameni pe un singur cuvant cheie (doar in search, nu si in content), in conditiile in care keyword tool-ul spune ca lunar! sunt 10.000 cautari pe acel cuvant cheie. Diferenta e foarte mare, 30 ori.

De asemenea, rezultatele locale trebuie considerate orientative. Daca se doreste a se vedea cati belgieni cauta un cuvant cheie anume, rezultatele devin si mai dubioase.

Tot la capitolul dubios intra si multe din rezultatele google trends

Comentarii»

1. Bogdan - Iulie 30, 2009

Sunt tool-uri folosite pentru aproximare, nicicum precise.

2. cferseta - Iulie 30, 2009

corect. dar ma asteptam la o aproximare mai exacta de factor 30🙂

3. Bogdan Aron - Iulie 31, 2009

Mai intai asigura-te ca toate afisarile reclamei s-au facut pentru cuvantul cheie respectiv => Scoate un Search Query Report.

Dar si asa x30 e exagerat.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: