jump to navigation

Constatare despre Google Analytics Iulie 29, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

Zilele astea am lansat un nou site, pentru un client. Evident, i-am instalat si un cod de Google Analytics, sa stie omul ce trafic are.

Ce mi s-a parut interesant este ca m-am dus la referrals si acolo am vazut cateva situri de-ale mele care apareau, dar pe care eu nu pusesem link. Am ramas socat. Google Analytics le inregistrare ca refferals pentru ca, inainte sa intru pe situl omului, fusesem pe aceste situri ale mele.

Foarte dubios!

Comentarii»

1. bagamare - Iulie 29, 2009

interesant. chiar nu stiam asta.

2. ct - Iulie 29, 2009

haha! pe bune? adica google tine minte pe ce situri ai fost inainte – si presupune el ca de-acolo ai aflat de situl omului? mi se pare ‘putin’ cam eronat.

3. cferseta - Iulie 29, 2009

cred ca este o eroare de-al lui goagal. idea e ca fiind situl la inceput si avand trafic zero, am putut observa foarte usor anomalia asta. Pe alte situri nu am vazut sa fie…

Cum ziceam, dubios.🙂


Lasă un răspuns

