jump to navigation

Vodafone si organizarea interna Iunie 20, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Aveam o parere foarte buna despre Vodafone. Cunosc foarte multi oameni de acolo, oameni de valoare. Brandul Vodafone (si vechiul Connex) rezonau pentru mine. Ei bine, Vodafone m-a dezamagit. Rau de tot.

De doua luni si jumatate incerc sa fac un simplu transfer de responsabilitate, de pe persoana fizica pe persoana juridica. Si Vodafone este incapabil sa il rezolve, facandu-ma sa pierd timp, bani si nervi.

Adineauri a fost ultima picatura si am decis sa  scriu pe blog, de nervi. Si daca aceasta simpla situatie nu este rezolvata pana luni, le promit solemn ca ma duc si la ANPC, mai ales ca le sunt vecini. In plus o sa dau detalii complete la situatie pe blog, ca sa vada si alti clienti (sau potentiali clienti) de-ai lor ce la sa se astepte.

Ce ma mira asa de mult este faptul ca desi incasarile de la inceputul crizei sunt in scadere (atat pentru Vodafone cati si pentru ceilalti operatori), prin organizarea lor interna nu reusesc sa ofere un serviciu impecabil clientilor, asa cum au facut-o pana acum. Si este pacat.

Sper ca acest semnal sa ii determine sa fie mai atenti si sa ii ajut sa isi imbunatateasca serviciile, macar pentru altii daca nu pentru mine.

Comentarii»

1. alina - Iunie 20, 2009

Ce naiba se intampla cu ei? Am auzit numai veste naspa despre ei, mai ales legat de calitatea serviciilor. Si in plus nici nu mai au cele mai bune tarife sau oferte

2. solnitacusare - Iunie 21, 2009

Zi-ne noro! Ce s-a intamplat?
Deabea astept, sa pun si eu pe blog.:))))))

3. cferseta - Iunie 21, 2009

hold your horses. La Vodafone le mai dau o sansa sa se reabiliteze pana luni, inainte sa incerc sa ii ajut in public.

Dupa care cred ca voi face cateva posturi optimizate pentru google Vodafone, astfel incat oamenii care cauta pe net aceasta companie, sa ia deciziile in cunostinta de cauza.

Deja pe blogsearch in Romania, vad ca sunt pe primul loc la referinte „oricand” pentru vodafone: http://blogsearch.google.ro/blogsearch?hl=ro&ie=UTF-8&q=vodafone&lr=lang_ro&sa=N&start=0

4. cferseta - Iunie 21, 2009

ieri (sambata), dupa ce am scris postul, le-am mai trimis o reclamatie oficiala. au trecut 24h si nu am primit nici un raspuns.

Trebuie sa aflu cine se ocupa de PR la ei, poate ei ma pot ajuta, daca celor de la client service li se rupe.

5. Iulia - August 21, 2009

sunt niste nesimtiti. noi am cumparat doua modemuri si un telefon si toate eráu stricate. Nu mai spun ca noi am plecat in delegatie cu aceste produse neconforme ale Vodafone si n-am putut sa ne desfasuram activitatea corespunzator. Am vrut sa depun reclamatie si nu au vrut sa o primeasca la reprezentanta lor din unirea. Mi-au spus ca am scris aberatii in ea si ei nu o primesc. Le-am spus ca pot scrie si poezii de Eminescu in ea. Ei sunt obligati sa o primeasca si sa o solutioneze. Plus ca reprezentantul cu care vorbeam, un anume Florin a devenit agresiv si mi.a aruncat reclamatia pe jos. Nu mai spun ce limbaj. Am mers la Vodafone in calitate de director general al firmei, firma care lare a acesti nemernici mai multe contracte. Luni voi muta toate contractele de la Vodafone. Vodafone ne-a oferit doar servicii de proasta calitate pana acum.Rusine lor!!!!

6. clau - Martie 22, 2010

si eu am aceeasi problema cu ei, de 6 luni nu imi functioneaza modemul, nu are semnal. am depus reclamatii peste reclamatii si nimeni nu a rezolvat nimic, spun ca totul este ok si ca trebuie sa functioneze.

7. cferseta - Martie 22, 2010

ai dreptatea de partea ta. lupta-te pana la capat.


Lasă un răspuns

