jump to navigation

Rata conversie clienti Iunie 10, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , ,
trackback

Rata de conversie este unul din cei mai importanti indicatori intr-un business. Iti permite sa vezi ROI-ul banilor investiti.

Am observat la siturile mele ca doar maxim 30% din cei care incep formularul de comanda trec de plata. Deci 70% din oameni cand ajung efectiv in fata platii, se pierd si fug. Sa zicem ca unii testeaza sistemul. Dar restul?

Din cate am mai vorbit cu unul altul, se pare ca aceasta cifra este destul de comuna. Ar fi interesant de aflat daca si la altii se intampla asa. Pareri?

Comentarii»

1. Radu - Iunie 10, 2009

Depinde foarte mult de nisa. Ratele de conversie tin de comportamentul de cumparare al vizitatorilor pentru un anumit produs si, in acelasi timp, de valoarea serviciilor, precum si modul de livrare al acestora: pe loc, dupa plata, etc.
Asa ca intrebarile sunt urmatoarele:
1. Cum se face plata?
2. Cat de multe date sunt nevoiti sa completeze in momentul finalizarii platii?
3. Cat de bine este explicat avantajul platii in acest fel – daca este online?
Sugestie: Check exit pages din funnel-ul pentru plata😉

2. cferseta - Iunie 10, 2009

🙂

3. Sorin - Iunie 10, 2009

Stai linistit, ai procent bun. Exista magazine online mari care au cifre mai mici.

Sfat: incearca un proces de comanda intr-un singur pas. La eMAG trecerea la comanda intr-un singur pas a fost spectaculoasa dpdv al cresterii procentului de care vorbesti😉


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: