jump to navigation

Best practice pe email marketing Iunie 8, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , ,
trackback

Acum doua luni am fost pe la mai multe showroomuri auto, ca sa imi cumpar o masina. La unul din ele (Mitsubishi din Giulesti) am cunoscut un domn,  Ciprian Nimu, extrem de profesionist. Desi nu am cumparat masina de la el, m-a pus in lista de newsletter de potentiali clienti.

Si partea frumoasa este ca sunt extrem de incantat de politica lor de email marketing.

Frecventa trimiterii: 1/luna
Utilitatea trimiterii: maxima. Intotdeauna gasesc ceva super util in ceea ce imi trimite.
Rezultatul:  de-abea astept urmatorul newsletter + reclama care i-o fac

De ce consider aceste trimiteri de emailuri un best practice?

In primul rand pentru ca o persoana de business stie sa foloseasca extrem de eficient acest canal de comunicare. Bravo lui.
In al doilea rand pentru ca stie sa isi creasca activ reteaua de potentiali clienti, astfel incat sa aiba un share of mind cat mai mare ca furnizor auto.
Probabil ca si rata de deschidere-citire este foarte mare.

Asa ceva mai facusera ce de la Rentrop &Straton pe vremuri, cand aveau un newsletter pe care il consideram la vremea lui top of the top. De la format, frecventa, tone of voice,  pana la content

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: