jump to navigation

Solicita feedback pe CV Mai 13, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Daca vreti feedback pe CV de la un expert HR, acum il puteti solicita de pe iRegister.ro. Este un mic proiect online in care sunt si eu implicat si care sper sa ajute pe romanii care vor sa castige mai mult, prin imbunatatirea CV-ului.

Am vazut de foarte multe ori:
– candidati care se plang ca nu ii angajeaza nimeni
– oameni care aplica la zeci/sute de joburi si se mira ca nu ii cheama nimeni la interviu
– oameni care vor sa isi creasca sansele la interviu, dar nu stiu cum sa o faca
– ca majoritatea CV-urilor arata ca dracu, care le fac candidatilor un deserviciu decat un serviciu.

Unul din cauze e ca habar nu avem cum sa ne marketam pe noi insine. Am fost in foarte multe interviuri, de ambele parti ale biroului si am vazut cat de important este CV-ul. Este primul filtru ca sa castigi un job. Poti sa fii exceptional, daca cv-ul tau nu o arata, degeaba.

Asa ca daca pot sa ajut cumva in acest sens, o fac. Si eu am fost ajutat la randul meu acum multi ani si am apreciat foarte mult acest lucru.

Deci, daca vreti sa primiti un feedback in tema de la un expert in domeniu hr, intrati pe iRegister.ro.

Bafta🙂

Comentarii»

1. Andrei Gusan - Mai 13, 2009

cine a facut designul?🙂

2. cferseta - Mai 13, 2009

habar nu am🙂

3. Vreti feedback pe CV de la un expert HR? | re:Fresh - Mai 15, 2009

[…] Constantin Ferseta – Solicita feedback pe CV […]


Lasă un răspuns

