jump to navigation

Seriozitatea in Romania Mai 13, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Am mai scris despre acest subiect si in trecut. Dar ma lovesc in continuu de el si ma enervez de fiecare data.

Seriozitatea in Romania nu exista. Sau este minuscula, intr-o mare de „lasa ca merge si asa”, „da-l dracului pe prostul ala”, „hai sa ii tepuim”, „aaaa, am intarziat? Jumate de ora? Nu am observat. Scuze”, „hai sa nu ii mai raspundem la mesaje desi avem contract semnat, ca poate se prinde ca nu mai vrem sa ii platim”.

Ma enervez ca neseriozitatea este prezenta de la ultimii ciumpalaci pana la top management. (aproape) Toti romanii isi permit sa isi bage picioarele in ceilalti. Si cei care sunt seriosi sunt niste ciudati ai economiei mioritice.

De aceea prefer sa lucrez cu straini. Sunt mult mai business. Nu se tiganesc pentru cateva sute de euro si nu incearca sa iti ia toata mana in loc de un deget. De aceea multi din cei din online, cei care castiga bani, prefera sa lucreze cu cei de afara. E mult mai profitabil.

Comentarii»

1. tavi - Mai 13, 2009

Am comentat si ultima oara cand ai scris despre asta… si ti-am dat dreptate.

Acum nu iti mai dau. Eu am luat tepe si de la straini, dar mai important e ca am descoperit destul de multi romani super ok, ceea ca imi da incredere.

In ultimul timp am luat proiecte chiar daca nu aveau buget nici macar pentru 60% din evaluarea de pret. De vreo 2 luni merg pe zero spre pierdere (ma intreb cat o sa ma mai tina😀 ); dar important e altceva- pana acum eu nu am realizat ca de fapt nu muncesc pentru bani.
Credeam si inainte in proiectele pe care le dezvoltam, dar acum exista deja o implicare afectiva. Pana la urma investesc in ceva fara sa astept beneficii financiare imediate, mai mult de amorul artei si de dragul de a vedea ca am clienti fericiti.

Niciodata nu m-am simtit mai bine cu mine si mai mandru de munca mea ca acum.

Si apropo de tepari- de ultima jigodie m-am lovit saptamana trecuta. Dar mi-am zis „let it go”, se intalneste el munte cu munte, d’apoi om cu om🙂 Eu unu m-am obisnuit…

2. cferseta - Mai 14, 2009

da, poate am fost eu prea absolut in exprimare. Evident ca exista oameni de incredere in Ro. Eu sunt unul dintre ei🙂 Dar intr-o proportie covarsitoare intalnesc neseriosi.

Si evident ca si in strainatate sunt uscaturi. Dar, parca vesticii sunt mai seriosi ca noi. nu?

3. tavi - Mai 14, 2009

E adevarat, trist dar adevarat.

Cu 9 din 10 de vestici daca ai batut palma si ai zis „it’s a gentleman’s agreement”… apoi e agreement si nu se schimba. Fara contract, doar pe baza respectului de sine si fata de cuvantul pe care si l-a dat.

Mai rar intalnesti romani asa, dar sunt. Eu cred ca suntem pe calea cea buna😀


Lasă un răspuns

